Padomi

Swedbank padomi drošu norēķinu veikšanai, atrodoties mājas karantīnā:

  • Iepērkoties internetā, veic norēķinus ar bankas karti, naudas pārskaitījumu internetbankā vai ApplePay. Lai norēķinātos ar brīvprātīgajiem palīgiem, naudas pārskaitījums būs universālākais un pieejamākais risinājums.
  • Ja ar palīdzības piegādātāju abi izmantojat Swedbank mobilo lietotni, savstarpējos norēķinus ērti nokārtot ar naudas pieprasījuma palīdzību, ko brīvprātīgais palīgs var atsūtīt īsziņā, e-pastā vai Whatsapp – maksātājam lietotnē norēķināšanās dati tiks ielasīti automātiski.


Ja mājās neizmanto datoru, viedtālruni un internetu:

  • Ja tev ir bankas norēķinu karte, tad pēc palīdzības nepieciešamāko pirkumu piegādē vērsies pie Samariešu apvienības brīvprātīgajiem pa tālruni 2 66 02 002. Samariešu apvienībai ir pieejami pārnēsājamie bankas norēķinu termināļi, lai par piegādātajām precēm varētu samaksāt ar karti pie savām namdurvīm. Svarīgi atcerēties – karti drīkst lietot tikai tās īpašnieks! Ja kartes termiņš tuvojas beigām, internetbankā vai zvanot 67444444 var pieteikt jaunās kartes saņemšanu savā pastkastītē.
  • Maksājuma veikšanā iesaisti internetbankas papildlietotāju jeb uzticamības personu. Uzticamības personai, visbiežāk ģimenes loceklim, ir tiesības ar saviem internetbankas identifikatoriem (Smart-ID vai kodu kalkulatoru) piekļūt klienta kontam, lai tajā veiktu pārskaitījumus. Ja līdz šim piekļuves tiesības nav sakārtotas un veselības stāvoklis to ļauj, jāieplāno filiāles apmeklējums (ja papildlietotājs nav Swedbank klients, abiem jānāk kopā). Lai parūpētos par veselībai drošu filiāles apmeklējumu, ārkārtas situācijas laikā konsultācijas notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta internetbankā vai zvanot 67445555.
  • Ja neviena no uzskaitītajam iespējām nav piemērota tavai situācijai, zvani Swedbank konsultāciju centram pa tālruni 67444444 – bankas speciālists atbildēs uz jautājumiem un palīdzēs atrast katram klientam piemērotākos risinājumus.